تحصيل در اتريش تحصيل در اتريش .

تحصيل در اتريش

تحصيل رايگان فنلاند نحوه پذيرش تحصيل رايگان فنلاند به چه صورتي مي باشد ؟

تحصيل رايگان فنلاند

 نحوه پذيرش تحصيل رايگان فنلاند به چه صورتي مي باشد ؟

اخذ پذيرش تحصيل رايگان در فنلاند در مقاطع مختلف متفاوت و با روندهاي گوناگون مي باشد در صورتي كه :

۱) دانشجو متقاضي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي باشد :

دانشجو براي مقطع كارشناسي متقاضي ادامه ي تحصيلات خود باشد مي بايست ابتدا در سايت www.admissions.fi ثبت نام نمايد و پس از شركت در آن در آزمون ورودي شركت نمايد . البته لازم به ذكر است كه نحوه پذيرش در تحصيل رايگان فنلاند متفاوت مي باشد در بعضي از دانشگاه ها بر اساس نمره ي اخذ شده در آزمون ورودي پذيرش را اتخاذ مي نمايند و بعضي از دانشگاه هاي ديگر علاوه بر آزمون ورودي ، سوابق تحصيلي را نيز مد نظر قرار مي دهند .

۲) دانشجو متقاضي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد باشد :

در صورتي كه شخص متقاضي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد باشد به دو صورت مي تواند در فنلاند ادامه تحصيل نمايد: 


A) روش مستقيم : در صورتي كه خود دانشجو به صورت مستقيم نسبت به اخذ پذيرش اقدام نمايد : كه در اين صورت دانشجو ابتدا به سايت رسمي دانشگاه مراجعه كرده و پس از مشاهده رشته موجود در دانشگاه ، نسبت به تكميل مدارك اقدام نماييد كه جهت ارسال مدارك دانشجويان مي توانند علاوه بر ارسال به صورت آنلاين ( كه مي بايست ابتدا به سايت رسمي دانشگاه مراجعه نمايند و پس از ثبت اطلاعات خود منتظر دريافت ايميل مبني بر دريافت اطلاعات متقاضي از سوي دانشگاه مورد نظر باشند ، علاوه بر نحوه ثبت نام به صورت آنلاين متقاضيان مي توانند به صورت آفلاين نيز ثبت نام نمايند كه در اين صورت مي توانند با تكميل كردن مدارك آنها را به نشاني دانشگاه ارسال نمايند .

تنها نكته مهمي كه در ارسال مدارك در تحصيل رايگان فنلاند بيان مي شود مهلت زمان ارسال مدارك مي باشد متقاضيان مي بايست به مهلت زماني ارسال مدارك توجه نمايند و تا زماني كه مهلت زماني آن ها به پايان نرسيده باشد مي بايست مدارك خود را ارسال نمايند .

B) روش غير مستقيم : در اين روش متقاضي از طريق سازمان UAF نسبت به اخذ پذيرش خود اقدام مي نمايد به گونه اي كه ابتدا وارد سايتwww.universityadmissions.fi شده و پس از ايجاد حساب كاربري در اين سايت نسبت به تكميل فرم پذيرش تحصيل در فنلاند اقدام نمايد پس از آنكه متقاضي فرم پذيرش را تكميل نمود فرم وي از طريق سازمان UAF بررسي شده و پس از آن به تمام دانشگاه هايي كه تحت نظارت همين سازمان فعاليت مي نمايند ارسال مي نمايد .

۳) دانشجو متقاضي ادامه تحصيل در مقطع دكتري باشد : تحصيل در مقطع دكتري مستلزم در نظر گرفتن مواردي است كه جهت اخذ پذيرش مي بايست لحاظ گردد در ذيل به بررسي اين موارد پرداخته مي شود : A) يافتن يك مكان خالي تحقيقاتي در دانشگاه : مقطع دكتري از جمله مقطع هايي است كه تنها سپري نمودن دروس لازمه منجر به فارغ التحصيلي نمي شود و دانشجو مي بايست علاوه بر موارد ياد شده نسبت به انجام پروژه هاي تحقيقاتي اقدام نمايد بنابراين دارا بودن مكان مناسب و خالي در دانشگاه مورد نظر از جمله مواردي است كه يك دانشجو دكتري بايد مد نظر قرار دهد. B) يافتن استاد مربوطه جهت سپري نمودن دوره هاي تحقيقاتي در رشته ي مورد نظر .

C) اخذ توافق استاد مربوطه نسبت به سوابق تحصيلي دانشجو و موافقت با دانشجو .

D) مبحث مالي از جمله مباحث مهمي در تحصيل به شمار مي رود ، دارا بودن پشتيبان مالي براي تحصيل دانشجو از جمله مواردي است كه يك دانشجو مي بايست مد نظر قرار دهد .

E) اخذ نامه پذيرش جهت تحصيل رايگان فنلاند .

F) مراجعه به سفارت جهت امور پذيرش تحصيلي .

از جمله مواردي كه جهت تحصيل در مقطع دكتري مي توان بيان نمود نداشتن محدوديت زماني (DeadLine) در ارائه در خواست پذيرش تحصيل مي باشد .

 

منبع: تحصيل در اتريش



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۳:۳۳ توسط:ssavisa موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :