تحصيل در اتريش تحصيل در اتريش .

تحصيل در اتريش

ضمانت نامه مالي جهت اخذ پذيرش تحصيل در اتريش چيست ؟

ضمانت نامه مالي جهت اخذ پذيرش تحصيل در اتريش چيست ؟

تحصيل در اتريش ، ضمانت نامه مالي جهت اخذ پذيرش تحصيل در اتريش چيست ؟

ضمانت نامه مالي ضمانتي است كه مي بايست يا توسط خود دانشجو و يا توسط يك شخص تعهد كننده ي مالي كه مقيم اتريش باشد به عهده گرفته مي شود.

A) در صورتيكه خود شخص متقاضي متقبل ضمانت مالي گردد ابتدا مي بايست يك حساب در شعبه هاي ارزي و ريالي ايران افتتاح نمايد و مبلغ ۷۰۰۰ يورو به حساب خود واريز نمايد و پس از آن مي بايست حساب ديگري به نام خود در Bank Austria creditanstal افتتاح نمايد و در طي مكاتباتي كه با BACA دارد تاييديه صحت حساب خود را از آنها دريافت نمايد و پس از آن تاييديه را به سفارت ارائه دهد . براي اين منظورمداركي كه مي بايست به بانك ارسال نماييد عبارتند از :

۱) فكس يك كپي از پاسپورت .

۲) نشاني دقيق به همراه شماره تماس هاي متقاضي كه در ايران سكونت دارد .

۳) درخواست كتبي مبني بر افتتاح حساب به منزله ي اخذ پذيرش تحصيل در اتريش .

B) و در صورتيكه شخص ديگري متعهد ضمانت مالي گردد ، همانطور كه گفته شد مي بايست حتما" مقيم اتريش باشد و پس از آن مي بايست به شهرداري شهر محل سكونت خود مراجعه نمايد و پس از ارائه ي تمام مدارك خود اعم از فيش حقوقي و مدارك هويتي و … را ارائه دهد و متضمن دانشجو تا زماني كه فارغ التحصيل شود مي گردد . پس از طي كردن مراحل قانوني جهت تحصيل در اتريش براي دانشجوي مورد نظر مي بايست اصل تعهد نامه خود را براي وي در ايران ارسال نمايد و پس از آن متقاضي مي تواند مراحل اخذ پذيرش براي تحصيل در اتريش را سپري نمايد . مداركي كه از شخص دعوت كننده در اتريش اخذ مي گردد به شرح ذيل مي باشد :

۱) معرفي نامه

۲) كپي اجاره نامه يا سند مالكيت دعوت كننده در اتريش

۳) قرار داد محل كار دعوت كننده

 

منبع: تحصيل در اتريش



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۳:۲۸ توسط:ssavisa موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :